En tanke lite då och då

Kära, trogna läsare och vänner!

Jag och Mats, kanske mest jag, måste be lite om ursäkt för att vi inte riktigt lyckas leva upp till vårt namn, en tanke i veckan. Det har flera anledningar och jag tänker inte gå in på dem här.

Vi kommer i fortsättningen skriva en tanke lite när det faller oss in. Den ambitiösa takt med vilket vi publicerade inlägg i början var för mäktig att upprätthålla när nyhetens behag hade lagt sig och allt annat...

Jag vet att de flesta av er brukar gå in när ni fått ett meddelande av oss och så kan det alltså fortsätta! bara lite mindre ofta. Mats har hintat om att han har nått gång, så snart kanske.

Hoppas du även i fortsättningen läser våra tankar om alla möjliga jordiska och utomjordiska saker!

Kram på er
/Alexander

Kommentarer
Postat av: Bodil

Har saknat era intressanta inlägg, och gläder mig åt att ni fortsätter , om än ej med samma frekvens.

Bodil

2010-12-12 @ 10:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0